Wednesday, 2 March 2016

Selepas Mahathir Keluar Parti, Beberapa Bendera BN Terbalik Ditemui Di Johor & Selangor.


Penyokong-penyokong Mahathir sudah marah ka?

Lihat gambar ;








Ditemui di beberapa lokasi di sekitar Selangor dan Johor.

Kini giat disebarkan oleh geng-geng UMNO sendiri yang pro Mahathir. Viral di laman sosial dan blog.

Siapa kata Mahathir keluar UMNO tiada kesan?

Ada. Walaupun mereka protes secara senyap dan malas. Sebab sekarang depa tengah tahan amarah. Mereka akan menunjukkan sentimen kat peti undi nanti. Itula perangai orang2 UMNO sebetulnya.

Siapa kata Najib banyak penyokong?

Najib kena tipu ja. Dia tipu diri dia sendiri pun ya juga. Dia pun tahu orang bukan sokong dia tapi sokong apa yang dia hulur je. Kena beringat. Najib tak selamanya piem.

Menteri2 kabinet macam Nazri ka, Ismail Sabri ka, Tajuddin ka bukan sokong ko pun Najib. Depa sokong pangkat, kedudukan, harta, wang ringgit ja.

Takpe la. Kita tepuk tangan je la tengok depa bergaduh sesama sendiri. Kita pun dah lama nak tengok UMNO karam kan. Maka, bersedia la. Masanya telah tiba. Terima kasih Najib. UMNO bakal terkubur dengan bantuan mu..


EmoticonEmoticon